minimalistiskt



söndagar är som ingen dag. man gör aldrig någonting på söndagar, eller jag gör inte. det är chill dagar. fyllda med dator och tv och till på köpet börjar bones om idag jag är taggad till tusen. så tråkiga är söndagar, att man blir glad av ett tvprogram. verkligen illa. men jag bryr mig inte för jag är ju glad! fredag den trettonde slutade väldigt bra föresten, det var lyckan på en pinne.  har hjälpt lilla syster att plugga idag, det är roligt när man kan saker (a) det går inte att ta bilder på mig längre! ansiktet blir bara vitt, mycket udda. lalalallalaaaa hejdå


Kommentarer
Postat av: gabban

du är ett SPÖKE ju :D

2009-11-16 @ 22:13:56
URL: http://sandigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0